ДЈЕЦА СУ РЕКЛА

Имам права и обавезу да идем у школу.

Марко, 10

Имам право на пажњу.

Сњежана, 8 година

Имам право на живот и играње и то сви морају чути.

Јелена, 9 година

Имам право на заштиту и да ме нико не смије тући.

Милан,6 година

Моја одговорност је да поштујем своје родитеље и да волим своје име и презиме.

Александар, 7 година

Права породица треба од малена да нас учи љубави и поштовању.

Јована, 16 година

Срећно је дијете које има породицу која га воли, савјетује и поджава.

Марина, 15 година

На позив младих савјетника и ученика који у настави информатике у Гимназији примјењују методе вршњачке едукације, замјеница омбудсмана за дјецу реализовала је радионицу „Вјештине вршњачке едукације - Како направити радионицу?".

Како су нам на почетку радионице рекли, у настави информатике ученици врло радо подучавају своје вршњаке, али им недостаје вјештина како да их мотивишу, како да воде радионицу, како да провјере колико су постигли. С обзиром на то да је ова група већ имала искуства у вршњачкој едукацији, понуђене су им методе рада у групи, методе разговора, методе рада са појединцима. Посебно интересантна им је била идеја да у уводном дијелу радионице могу извести лагане игрице у којима ће се боље упознати, подићи ниво повјерења али и енергије.

На крају радионице ученици су закључили да су им сви савјети добродошли и да су разумјели да вршњачка едукација захтијева много припреме и много рада на усвајању знања и вјештина како знање подијелити са својим вршњацима.